Birgaripanne58 bizim 18 oldu sınır 20 dedi yatırmadı. Bend sezeryan olduğum için sütüm tam gelmedi. Sürekli emzirdim yinede düştü sarılığı 1 haftada hemde. Şaşırdım sütüm damla geldiği halde nasıl doyuyor diye. Hemşire bana 20 damla ile bile doyar demişti o bana moral oldu. Pes etme emzir. Bestlak damla kullanabilirsin. İlk günden fayda ediyordu. İnşallah çabucak düşer