bananeabiya Elisaseleda lahana sardım onu pişiriyorum ama gece sardım tabi bi de büyük büyük sardım biraz öyle ince sarmaya vaktim de sabrım da yok kocam zaten tek lokmada yiyor sjdjfjfj
Deletedmom_110 Elisaseleda kocam tok geliyor bende kalan yemek vardı yedim çocuklarıma çorba meyve püresi vs var yoğurt yarın ne yapsam dusunuyorum
Benisahtesevme2 Miran474 hınt usulü ama kendime göre uyarladım domates ve soğan sarımsak rende yapıp ıcıne bol baharat ve köri ile suyunu salıp cektırdiğim tavukları ıcıne atıp o sekılde ıyıce sosu çekene kadar pişirdim