sahrabalam2( şimdi farz et ki bilmiyorum öyle bir şey varsa da şimdiden özür dilerim )
Belki depremde evini herseyini kaybettin hayata tutunmak için iş buldun diplomaya ihtiyaç var koskoca yök de bulunan öğrencilik giriş kaydını hiçe sayıp senin kaybettiğin okul kimlik kartına mi bağlı bu diplomayı alman ? Ne kadar saçma ya gerekirse şikayetçi ol