2019 temmuzda lisans eğitimim bitti diplomamı almadım asıl diploma çıkmamıştı geçici mezuniyet belgesi almıştım şuan asıl diplomama ihtiyaç var ama okul zamanı verilen öğrenci kimlik kartım kayıp ve bu olmadan verilmiyormuş böyle birsey gerçekten var mı çözümü nedir