Metoomom Evolvia ac değil de ar değilmiydi o sanki Doktorumuz bize ar bulamazsanız normal 1 numara alırsınız demişti tabikidr ar bulamayıp normal 1 numarayla başladık ve hayır bu şikayetlerinizin hiçbiri bizde olmadı 🤔 Mama değişikliğinden kabızlık olabiliyormuş diyorlar alışana kadar ama alışacak mı alışmayacak mı bunu denemek zor olur yarısına kadar yine iyi kullanmışsınız. SMAyı neden değiştirmek istiyorsunuz onu yemiyor mu