hlmsnvr Evolvia nutripro plus 1 kullanıyoruz en baştan beri ve ne gaz yaptı ne kabız hiçbir kötü yanını görmedik. Bir kere aptamil prosyneo aldım bebeğim gazdan ve kabızlıklıktan ıkınmaktan mahvoldu hemen evolviaya geri döndüm. Daha kolay bulunuyor diye aptamili seçmiştim sonra kutularını yan yana koyup karşılaştırdım ama en güzel içeriği vitamin dolu olan evolvia bence ve en başta bunu kullanırsanız hiç değiştirmeden diğer mama çeşitlerine gerek bile duymayacaksınız. Benim doğum yaptığımda sütüm gelmemişti henüz ve hastanede bunu yedirmişlerdi doktorumuz aldırdı evde de süt yetmedikçe takviye veriyorum bebeğim 49 günlük şuan sabah öğle akşam ve gece. Oğlum ve ben çok memnunuz 🧚♀️ Eczanelerde kücük teneke kutu 400gr satılıyor denemek isterseniz öyle başlayabilirsiniz ama ebebekte 1000gr alıyoruz artık biz öyle daha uyguna geliyor bilginize…