wafflee_42 benim kızımın sadece egzaması var , cilt doktoru bebek egzamasına benziyor dedi , çocuk doktorumuz kilo alımını az bulduğu ve cilt kuruluğundan sebep alerji testi yaptırmak istedi ,canının acımasını istemediğim için kabul etmedim , hem benim bildiğim duyduğum alerjinin en belirgin özelliği kakada kan , mukus , huzursuzluk , kusma ;bizde hiçbiri yok ,o yüzden sordum size , kan vermek dışında teşhis nasıl koyuluyor diye , cevabınız için teşekkür ederim