En yakın ben söyleyeyim 23 aylık oğlum için cumartesi günü doktora gittik hem ön muane hemde bilgi almak için .. Doktor oğlumu görür görmez afferim paşam yap yaramazlılığını yap ki neden 2 yaş çocukların sünnet yapılmaz kısmını anlatmama gerek kalmasın dedi :) derken odasına çekti bu ayda ki bebekler çok fazl hareketli oldukları için bunu bizi zorlayacağını,henüz hiçbişey anlamadığı ve açıklama yapsak dahi anlayamayacağı bi dönemde olduğu için psikolojik olarak korkup bize bez dahi açtırmaycağını orasını görüp korka bileceğindeen daha doğru düzgün konuşup anlatamadığı için derdini acısını söyleyemeyeceği için önermediğinden ,bezli olduğu için bezin kanama yapabileceğinden ve en önemlisi her erkek bebekte olduğu gibi pipisinde olması gereken yapışıklığı soyarak açıyolarmış sünnetin iyileşmesi 1 gün fakat derisini soyduğumuz için o yapışıklıktan kaynaklı bebeğin orasında bi kaç gün hassasiyet olacağından ve her çiş yapısında ekektriklenme gibi bi acı hissetmesi sonucu elinin her defasında orasına dokunmasından bahsetti ..Doktor bize 2 yaş itibariyle sünnet olur olmaz diye bişey yok ama zorlukları var ben çocuğa narkoz vererek sünnet yapıcam çünkü diğer türlü iğne vurulcak beklenicek birdaha odaya alınacak ve bebek durmayıp korkucak bu sebepten dolayı narkozlu ilerleme yapıcam fakat ben paramı alırım benim için 5 dakikalık bi işlem ama neden ben bu çocuğun vücuduna narkoz yükleyeyim ve neden çocuğun canının acıyacağını bile bile bu işlemi yapim dedi..ben kararı size bıraktım herşeyi anlattım gerisi sizde hala yaptırmak isterseniz asistanıma ulaşabilirsiniz dedi ve o kadar güzel anlattı o kdar güzel ilgilendiki beni çok rahatlattı ..son olarak 2 3 aylıkken en fazla 5 aylıkken bebeğin sünnet olması kolay olur hareketli dönemi olmadığı için dedi