AlinaEmreHan1 E-a-35 2yaş 8aylıkken yaptırdım . Biraz zor olur büyüdüğü için ama 1hafta/ 10güne birşeyi kalmaz
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala 2 yaşına girmeden 2 3 ay önce yaptırdım., daha erken yaptırsaymşmda olurmuş aslında. Ne kadar erken o kadar iyi
Banumeral 5 aylıkken yaptırdım keşke daha erken yaptırsaydım Allaha şükür hiç sorun yaşamadık da ertesi gün gayet iyiydi emeklemeye devam etti oynadı yuz ustu
tubasd E-a-35 ilkini 18 ayda yaptırdım çok zorlandım 2. 3 ay civarında yaptırdım çok rahattı elhamdülillah
ebrudemir68 Oğlum şu anda 4 ay 9 günlük. 3 gün önce sünnet oldu. Ve iyi ki erkenden yaptırdım diyorum
Efeesrsy E-a-35 18 aylık yaptırdım bana kalsa daha erken yaptırırdım ama eşim anca ikna oldu. Ona rağmen hiçte sıkıntı yaşamadık❤️
DAO E-a-35 77 günlükken yaptırdık. Sizin bebeğiniz 2 yaşındaysa ve bir problem yoksa 6 yaşını bekleyin derim. Doktorlar 2-6 yaş arası genelde pek önermiyorlar iyi araştırın
Seysey11 hayal_perest geçmiş olsun oğlum 8.5 aylık bu hafta yaptırmak istiyoruz nasıl geçti acaba hareketli miydi oğlunuz
oglumubeklerken E-a-35 3 aylıkken yaptirdim çok şükür sorunsuz hallettik. Şu an 23 aylık olmak üzere bu dönemde Sünnet olsa dünyayı bize dar eder diye düşünüyorum hareketli çünkü kısıtlanmak istemez
nga381 E-a-35 1 aylıkken yaptırdık 🖤 ne kadar erken o kadar iyi bence 2 yaşında da yaptırılabilir büyüdükçe daha da zor gibi geliyor bana.