Mervetnl teşekkür ederim rota yaptırdık fakat 2 doz şuan menenjit aşısının bu ay sonunda 3. Dozuna gideceğiz aksine bizim doktorumuzda mutlaka menenjit aşısını ısrar etti alerjik olmasından ötürü. Bizde de ateş yok evet ama burun tıkanıklığı çok fazla 😢 artık hava vermeye başladık.. iyi gelen birşey veyahutta bulduğunuz farklı yöntemler varmı alerjisi için şu 2 haftadır bizi çok yıprattı bu süreç en çokta kızımı… Bazen akıl akıldan üstün olabiliyorda.