Sevilayy1237 2,5 aylıkken alerji dendi 3 5 7 aylarda rota oldu. Alerjisi olanlara 3 doz olandan yapılıyormuş çoğunlukla bizim doktorumuz bu bilgiler çok eski artık yapıyoruz dedi 8 aylık oldı daha bir kere ateşi
Bile çıkmadı oğlumun yaptırın yani bir kaç
Dr a sorun sağlık ocağı doktoruna değil ama.