Kızlar selam bende bu pazartesi sezaryen doğum yaptım. Hamilelik sürecinde elimden geldiği kadar dikkat etmiştim ve 13 kg aldım. 60 ile hamile kalmıştım 73 kilo ile doğuma girdim. Bebeğim 2.500 gram doğdu. Bugün doğum yaptığım dördüncü gün oldu ve sağlık ocağında tartıldım hiç kilo vermemişim. Normal mi bu ya sinirlerim moralim çok bozuldu. Yani nasıl olur aklım almadı sonuçta 2.5 kg bir sey gitti içimden artı bunun pis kanı, suyu, plasentası var yani. Ayak bileklerim şiş sadece bu arada bugün farkettim. Başına böyle bir şey gelen var mı ödem midir nedir bu nasıl oluyor böyle?