Secill ben de küçükken o şekildeydim. R,l,y harflerini birbirine karıştırırdım okulda öğretmenim dahi benimle dalga geçerdi. Camdaki arıya kızım bu ne der ayı deyince de herkesle birlikte gülerdi. Anneme anlattım bunu bir gün o da beni sen kendini millete güldürüyor musun diye beni bayağı sıkıştırdı her gün başımda oturup r sesi çıkarttı(araba sürüyormuş gibi rrrr yaptırdı). 1 haftada falan düzelmişti. Şu an Türkçe öğretmeniyim diksiyonum gayet düzgün. Yani korkulacak bir durum değil kendi kendine geçer büyüdükçe eğer damak yapısından kaynaklı ise birkaç seans terapi ile düzeliyor. Şimdilik problem yapmayın. 7-8 yaşlarına geldiğinde hala devam ederse bir uzmana danışırsınız.