Onun sezaryenle alakası yok doğum yapan çoğu kadın terler çünkü doğumdan sonra vücut deli gibi bir efor halindedir. Yaraları iyileştirmeye çalışır rahmi toparlamaya çalışır ve deli gibi süt üretimine efor sarfeder öyle düşünün. Ben terlemek nedir bilmezdim sıcak havada bile doğumumda havalar soğuktu kendi terimden ben bile o kadar rahatsız oluyordum ki çünkü kokusu da değişiyor. 😂