eda_hydada Kızlar selamlar sorum şu sezeryan olalı 7 ay oldu ama ben acayip derecede terliyorum ne zaman geçer bu kirpiklerime kadar terliyorum delireceğim doğumdan önce yada bekarken böyle birşey yoktu başına gelen var mı?
ceylan34 eda_hydada evet ya evim serin olmasına rağmen soğuk soğuk ter atiyorum resmen ama hiç sezeryana baglamadim açıkçası 🙁
eda_hydada ceylan34 Ben çok çok sıcak olacakta öyle terleyecek türde bir insandım oda fazla değil ama doğum olduktan sonra bir ter bir ter anlatamam
bulutunannesi_ eda_hydada Yok yok ben ilk böyle olduğumda noluyo be diye söyledim annem söylemişti bi dönem sürecek menapozlu gibi yanacaksın dedi 😀
bananeabiya eda_hydada benim olmadı ama aklıma şey geldi bazen tiroidden dolayı da aşırı terleme olabiliyor belki hamilelikte falan değerleriniz değiştiyse ondan olur mu ki 🤔 sadece bi tahmin bu arada
eda_hydada bananeabiya kan değerlerime baktırdım sorun yok bir geçseydi terleme başka birşey istemiyorm
-sozdemir eda_hydada sezaryenle alakası yok lohusalıkta hormonlardan dolayı terleme sıcak basması oluyor 1.5-2 aya kadar normale dönüyor
bananeabiya eda_hydada kan değerleri de iyiyse niye oluyor ki 🤔 geçer insallah ya hangi doktor bakıyor ki bu alana
Nacikkk eda_hydada benim de 7.5 ay oldu sezeryandan sonra bende öyleyim öncesi aşka terlemezdim ama ben troide bağlamıştım demekki onunla alakası yokmuş sizde normal çıktığına göre ayyyy inşallah geçer bazen kendi kokumdan tiksiniyorum 🤣😅
Sm1355 eda_hydada kokuyorum gibi geliyor sürekli günde 2 kere duş alıyorum bazen😂 geçmeyecek mi bu ya🫠
eda_hydada bananeabiya ya tam kan sayımında hormonlarla alakalı birşeye bakılıyormu bilmiurm bir soracağım doğumdan 2 ay sonra kadın doğum doktorum istedi kan değerlerime baktı
EbruAlperen__12 eda_hydada bendede var aynı durum var her ay hemen hemen aynı zamanlarda terliyorum 5-6 gün sürüyor geçiyor ama nasıl terleme su içinde kalıyorum sürekli saçlarım bile sırılsıklam oluyor..Ben şuna bağladım adet olmadım henüz adet zamanında terle atıyorum herhalde diye düşünüyorum
eda_hydada EbruAlperen__12 ben 40ımdan sonra her ay oldum adet bence onunla alakalı değil hele bir ev işi falan yapayım kanter içinde kalıyorum gözümü açamıyorm terden