mervemsiiiii Teşekkür ediyorum tavsiyeleriniz için 1 numara bez kullanıyordum 2 numaralı beze geçiş yapacağım 🥰
Aslananne1 stillwasser anladım canım bizde 3 ay sonra almanyaya taşıncaz köln de ev bulduk oraya taşıncaz 😊 almanca zormu 😄 İtalyancam çok iyi 8,9 senedir burda kalıyorum bir anda yeni bi dil öğrenmek beni korkutuyor 😊
stillwasser Aslananne1 aa neden tasiniyorsunuz yani yeni bir dil öğrenmek isteyene zor tabii koln bana yakin 45 dk
Aslananne1 stillwasser eşimin tüm tanıdıkları orda ailesi kardeşleri herkes benimse teyzemler kuzenlerim hepsi orda italyada milano da yalnizim hiç kimse yok çevremde acayip canım sıkılıyor 😊
king30 mervemsiiiii benimde oğlum bir aylık sleepy i Allah kahretsin diyeceğim artık ya lanet bir bez anında dışında. acayip sızdırıyo gerçekten.