Merhaba sevgili anneler
Oğlum 1 aylık sleppy Molfix canbebe 3 farklı bez denedim çişi dışına çıkıyor ıslanıyor kıyafet değiştirmekten yoruldum daha da kötüsü gece fark etmem ve hasta olur diye korkuyorum tersten bağlamayı da denedim işe yaramadı tavsiyelerinizi bekliyorum