Ay bende dhaa bugün Bebelac Gold a gecicem Aptamil kullanıyordum ama dün gece o kadar rahatsız oldu ki bebeğim gaz sancisindan ne uyudu ne uyudum kabız da yaptı sabah mamasina biraz zeytinyağı damlattim öle kakasını yapabildi bebelac sa Bebelac gold u öneriyor çoğu anne