mervegun bende 4 eylülde doğum yaptım. zamanla tadını beğenmemiştir ondan içmemiştir. Baya da içiyor evet ben o kadar vermiyorum günde 60 cc veriyorum. Sabah öğle akşam şeklinde emiyor da. Hipp ben almıştım benim oğlanda gaz yaptı mamayı öylece çöpe attım bu güzel geldi bakalım tadı da güzel.