expelliarmus Yelizylcn benim kızım 21 aylık yürüdü . Aynı söylediğiniz gibiydi. 18 aylıkken artık yürümeyince doktora götürdüm. Muayene etti gücünde kuvvetinde bir sorun yok ama bi de ortopedi görsün dedi. Ortopedi röntgen çekti . Sağlık açısından bi problemi yok dedi. 2 yaşına kadar bekleyelim kendini hazır hissetmiyor yürümeye dedi. Çok temkinli nazlı her şeyden korkan bi kızım var . O yüzden cesaret edemedi. 21 aylık olunca yürüdü. O arada sürekli teşvik ettik. 2 kişi karşılıklı durduk aramızda bi kaç adım da olsa yürüttük . Böyle böyle mesafeyi açtık 2 koltuk arasında gidip gelmeye başladı derken cesaretlendi. Tam bağımsız yürümesi 21 aylıktı. Bu saydığınız şeyleri yapan bebeğin sağlık açısından sıkıntısı yoktur . Cesaret edemiyordur . Kendini hazır hissedince yürür merak etmeyin ☺️
Yelizylcn expelliarmus aynı şekilde benim de kızım herşeyden korkuyor nazlı inşallah en kısa zamanda yürür 😊
Usnac1995 Aslananne1 benim oğlumda 13.5 aylık oldu artık Yürümesini istiyorum 🥲 koltuktan vs tutunup yürüyor, kısa mesafeleri bazen kaptırıp 2-3 adım gidiyor sonra atıyor kendini yere, koltuğa da çıkmaya başladı, ne zaman yürür acaba. Yakın mıdır ❤️