Yelizylcn Kızım 18 aylık 15 gün sonra 19 aylık olacak fakat henüz yürümüyor tutunup ayağa kalkıyor kenarlardan tutunarak yürüyor hatta koltuklara bile çıkıyor ama cesaret edip yürümüyor tek elinden tutup yürüttüğümde bile hemen düşme korkusuyla oturuyor doktora götüreceğim tabi randevu bulabilirsem durumu yaşayanlar yazabilir mi endişe ediyorum.
Aslananne1 Yelizylcn benim oğlum 16 aylıkken yürüdü çok doktora gittim yürümüyor diye doktor eğer koltuklara tutunup kalkıyor sıralıyor sa sorun yok yürür sadece cesaret gelmemiştir dedi bende eve geldim direk yurume arkadaşı sipariş ettim onu çok sevdi evi turluyordu en büyük destekcimiz o oldu onun sayesinde yürüdü desem yeridir 👌 napacaksin biliyormusun bebeğinin sırtını koltuğa daya karşısına geç eline en sevdiği bisi al hayir diyemeyecegi gelip almak istediği biisi eline eline al gel gel yap önce mesafe kısa olsun baktın geliyor gün ve gün uzat mesafeyi düşüncede hiç tepki verme gül alkışla ben oğlum düşünce afferin oglumaaa benim oğlum hopp mu yaptı yürüyormusun sen afferin sana deyip güler alkislardim eşimin izinli olduğu günler eşimle karşılıklı gel gel yapardık sonra oda dan odaya goturecegim zaman hiç kucağıma almadim elinden tutup yürüttum yada yürüme arkadaşı ile gelmesini sağladım bu dediklerimi ben günde 3837382 kere sıkılmadan pes etmeden yapıyordum ve 2 hafta içinde yürüdü 🥰🤲
Meteninanasi Yelizylcn benim oğlum da geç yürüdü bir arkadaşım bi süre araba kullanma kısa mesafeli her yere elini tutup götür cesaretlensin dedi öyle yaptım bir haftayı bulmadan yürümeye başladı
expelliarmus Yelizylcn benim kızım 21 aylık yürüdü . Aynı söylediğiniz gibiydi. 18 aylıkken artık yürümeyince doktora götürdüm. Muayene etti gücünde kuvvetinde bir sorun yok ama bi de ortopedi görsün dedi. Ortopedi röntgen çekti . Sağlık açısından bi problemi yok dedi. 2 yaşına kadar bekleyelim kendini hazır hissetmiyor yürümeye dedi. Çok temkinli nazlı her şeyden korkan bi kızım var . O yüzden cesaret edemedi. 21 aylık olunca yürüdü. O arada sürekli teşvik ettik. 2 kişi karşılıklı durduk aramızda bi kaç adım da olsa yürüttük . Böyle böyle mesafeyi açtık 2 koltuk arasında gidip gelmeye başladı derken cesaretlendi. Tam bağımsız yürümesi 21 aylıktı. Bu saydığınız şeyleri yapan bebeğin sağlık açısından sıkıntısı yoktur . Cesaret edemiyordur . Kendini hazır hissedince yürür merak etmeyin ☺️
Yelizylcn Dilaylaa kullandım hattta tekrar alıp kullanıcam ama aile hekimine d vitamini eksikliğinden olur mu diye sordum hayır dedi vitamin eksikliğinden şekil bozukluğu olur dedi ama ben yine de tekrar başlayacağım
Doruk20222 Sağlık ocağında aile hekiminize danışın randevu bulamıyorsanız kontrol ettirin randevu bulmaya çalışın önemli
Yelizylcn Doruk20222 aile hekimine gittim oda bir çocuk doktoruna götürmemi söyledi ama sıraladığı için kokulacak bişey olduğunu düşünmüyorum dedi
Dilaylaa Yelizylcn bizim doktorumuz da böyle demişti siz gidin çocuk doktoruna bakar zaten benim kızımda biraz geç yürümüştü ilk önce kan değerlerine bakmıştı doktorumuz .
Aslananne1 Yelizylcn yok yok korkma sorun yoktur bebeginde benim gibi yürümediği için habire doktora giden yoktur 😅😅özele bile gittim 2 defa her defasında hepsi de koltuklara tutunup kalkıyor mu evet dedim sıralıyor mu evet dedim hatta koltuklara bile çıkıyor dedim elinden tutunca yürüyor dedim doktor oooo bunları yapan bebekte sağlık sorunu imkanı yok olsun kontrol bile etmeyecem dedi😅hiç brii muane etmedi hepside annesi git cesaret ver bebeğe cesartlendir bu dediklerimi az önce yazdiklarimi yaptım 2 hafta da çözdü yürümeyi
Dilaylaa Aslananne1 benim yiğenim şuan aynı böyle ya kanepeye tutunup yürüyor hatta tek elini tutuncada yürüyor bırakınca atıyor kendini yere 😂
Yelizylcn Aslananne1 çok teşekkür ederim birazda olsa içim rahatladı gerçekten dediklerinizi uygulayacağım inşallah en kısa zamanda yürür 😊
Usnac1995 Aslananne1 benim oğlumda 13.5 aylık oldu artık Yürümesini istiyorum 🥲 koltuktan vs tutunup yürüyor, kısa mesafeleri bazen kaptırıp 2-3 adım gidiyor sonra atıyor kendini yere, koltuğa da çıkmaya başladı, ne zaman yürür acaba. Yakın mıdır ❤️
Aslananne1 Dilaylaa yazdıkları mi yapın 2 haftada yürür 👍😄 herkese tavsiye ediyorum yürüme arkadaşı alın aldirin👌👌
Dilaylaa Aslananne1 yürüme arkadaşı aldık da düşüyor onda ya 🤭 bakalım bence kısa sürede cesaret edecektir annesi de biraz takıyor etraftan moralini bozuyorlarmış 😒
Aslananne1 Yelizylcn uygula canım yurume arkadaşı varmi yoksa kesinlikle al senin yürütemediğin zamanlar onunla kendisi yürür alışır yürümeye alistiriyr
Aslananne1 Dilaylaa ah bilmezmiyim etrafı 16 aylıkken yürüdü oğlum etrafin dedikleri kulağımda ama şimdi yürüyor çok şükür hepsi sus pus yurume arkadaşından düşüyor sa tekerleklerine bant yapıştırsin yada toka taksın yavaş gidiyor öyle
Dilaylaa Aslananne1 bunu bilmiyordum bakın hemen söyleyeyim öyle yapsın hızlı gidince düşüyor evet teşekkürler 😇
Aslananne1 Yelizylcn al canım benim oğlan onun sayesinde yürüdü cesaret geldi adım atmaya korkuyordu onun sayesinde alıştı pişman olduk eşimle niye çok daha erken almadık megersem 6. Aydan itibaren kullaniliyormus 🤦♀️ belki daha erkenden yürürdu alsaydik