Gulay06 3 yaş sınır belirlemenin başlangıcı gibi bir şey. Sınırlarını öğrenmeye çalışır. Yapma etme demek yerine önüne seçenek koyın isterseniz daha rahat bir yol olur sizin için. Hayır dediğiniz şeye asla evet demeyin. Bu süreçte bence kaynananızla görüştürmeyin veya böyle devam ederse malasef görüştüremeyeceğinizi söyleyin. Sınır belirleme malasef çok zor bir süreç ya 🤦🤕
Vurmak bağırmak malasef çözüm değil. Tabiki zorlandığımız anlar olur ama gerçekten hareketi artırır.