Kızım 3 yaşında bu zamana kadar gerçekten uysal bir çocuktu kimseyle kavga etmezdi kimsenin ellinden durduk yere oyuncağı almazdı beni dinlerdi dışarıda ellimi tutardı tabiki ağlardı ama ben ikna ederdim ağlamayı keserdi ama şimdi asla susmuyor annecim bu yanlış yapma diyorum banane yapcam diyor sanane diyor vuruyor istediği olmayınca krize giriyor ev oturmalarini artık asla sevmiyor TV izliyor ama bağımlı değil oturup saatlerce bakmaz ama bir ara İnternete bağlıydı o zaman çok izlerdi bende artık kestim İnterneti TRT çocuğa bakıyor ama dediğim gibi bağımlı bir şekilde değil sıkılıyor oyuncakları ile oynuyor kitap okuyorum bazen ama hemen sıkılıyor ben iyilikle guzelikle anlatıyorum tamam diyor ama yine aynı bu sefer ben çok stresli oluyorum ve bağırıyorum bazende poposuna vuruyorum ama çoğunlukla bağırıyorum bu sefer kızım daha hırçın oluyor iyilikle yaklaşıyorum yine olmuyor 3 yaş sendromu mu anlamadım iki yaşta falan bu şekil değildi asla başkasının oyuncaklarına benim diyor anlatıyorum ağlamaya başlıyor kaynanam her istediğini yaptığı için onu istiyor bu durum canımı sıkıyor yapma diyorum kaynanama ama dinlemiyor beni aynı yapıyor kızımın bu davranışları normal mi yoksa ben mi çok abartıyorum