birinsan14 visneli_turtam bioblas senelerdir kullanıyorum çok memnunum. Bir de bir sefer bir toptan kozmetik ürünleri satan yerden tuzsuz bir şampuan almıştım o da güzeldi ama markaısnı hiç hatırlamıyorum
Aselnova Hayat123456789 tablet olarak bimin tabletini aldım makinem baya güzel yikadi şaşırdım ondan devam etcem suanlik
Asyaveannesi04 Irmakmelegim öyle valla bundan 6 ay önce prima premium care stoklamıştım nasıl çöpe atayım? Yada fairy stoklamıştım indirimde gördükçe