Mama bile vercekseniz şırıngayla verin bı sure ben 1 kutuyu şırıngayla verdim çok sabır gerektiriyo ama sizi birakmamasi için ben ilk sarılık oldu 2. Gün öğrendik 1 hafta sonra mamaya başladım 1 kutu mamayi günde iki kere verdim 30 ml içebildigi kadar içti geri kalanı emzirdim. 1.5 aylık olduğunda Chicco yavaş akışlı biberon aldım anne göğsüne en yakın olandan sütüm çoğaldı bebek bitiremiyodu sağdım sütümü onla verdim yine 1 2 kere şuan 2.5 aylık çok şükür memeyi bırakmadı hala emziriyorum günde bı kere sütümü verdim biberonla. Sütünüz çoğalır merak etmeyin ilk günlerde az olur.