Kızlar salı günü sezeryan oldum, sütüm cok az gibi bebek hastanede emmeye caliştı sürekli ama sanki sürekli ac gibi hissdyrm, gögüslerim dolmuyor süt dolu degil gibi, ama kakasını yaptı 4 defa sizce sütüm yok mu emzirirken en fazla 5 dk falan duruyor. Sezeryandan kaç gün sonra sütüm gelir ?