Ysgl26 Eda038 sabah gittim daha sordun hyaır takmıyoruz artık kadın doğum uzmanına gştmeniz gerek dediler
Sedoss02 Eda038 sağlık ocağına adetliyken kan testi yapıp taktirdim sorun olmadı ama 7 ay filan sonra kaymış çıkardım maalesef gene takmayı düşünüyorum
yusuf11 Eda038 ben özelde taktirmistim 1 yil önce bi sorun yasamadim saglik ocaginda bildigim kadariyla takiliyor ama siz eczaneden aliyorsunuz onlar oyle takiyor
bananeabiya Denizli20 bakır en sık kullanılan ve tercih edilen. Diğeri hormonlu oluyor eğer hormonal bi sıkıntı varsa öyle takılıyor diye biliyorum