Aşkolarrr çok şükür 4 gün gecikmenin sonucu regl oldum rabbime bin şükür psikolojim bozulmuştu Allah isteyene versin amiiinnn
Kızlar ben regln 2. Günü sağlık ocağında sprial taktırmak istiyorum taktiranlar bi yazabilir mi neler oluyor ağrılı mii ve sağlık ocağında ki sprial iyi miii