Ewiue PonciKom bizimki uykuda kafasını kaldırıyor baya oturmaya çalışıyor masallah bu bebisler çok aceleci
PonciKom Ewiue vala bende dagınk yatarm babasıda bize cekmıs 😬😬 ondan bısey yapamıyorum nede olsa arrk agzını kapama gibi tehlıkelerı kalktı ortadan sukur
jap Ewiue kızım 7 buçuk aylık dediğiniz hareketi genelde yatırdığım zaman yapıyo kalkmak istediği için. Ayaklarından destek alıp popişi kaldırıyo geri itiyo kendini. Sizinkide belki uyandığında kalkmak istediği için falan yapıyodur
Ewiue jap genelde uykusu gelip uyuyamadığımı zaman yapıyor sonra sallayarak sakinlestiriyorum tepkisini o şekilde belirtiyor sanırım 😬
Sm22 Benım kızım 5 aylık ve ben cocuk gelişimi uzmanıyım benım kızım onu hep yapıyordu ve yapıyorda o bebegının daha rahat pozısyonda durdugu ve uyurkende eger oyle poposunu dısarıya dogru yapıyorsa o da bebegının daha rahat uyudugu anlamına gelir :)
Ewiue Sm22 ayy iyi o zaman çok teşekkürler problem yoktu ama yinede insan merak ediyor içim rahatladı 🥰