Kucak_esra doğduğunda beri sleepy kullanıyordum. 2-3 aydır aşırı sızma yaşıyorum. Sleepy sonrası baby turco, molfix, goon hepsini denedim. Aralarında en iyisi goon du ama o da pişik yaptı. Yani Hepsi sızdırmaya devam etti. Şimd sleepy bio natural kullanıyorum. Diğerlerine göre daha az taşmayla karşılaşıyorum. Ama tabi 3-4 saati geçirirsen net sızıyo. Eskiden ne güzeldi sabaha kadar değiştirmiyordum hiç. Bim inkini denemeyi düşünüyorum en son