Kucak_esra Bebegim 15 aylık bimin bezinden memnunduk şimdiye kadar ama pişik oldu bu aralar bezini değiştireceğim ne önerirsiniz kızlar
beyoglu67 Kucak_esra ben kızıma sleepy ve baby turco kullaniyorum memnunum. Ben onlem marka bezi d kullandım pisik yapmadi ama şu diger iki markaya göre daha sık degistirmem gerekiyordu. Sızdırma yapıyordu çünkü
Iremylcnkya07 Ebruacr baby turcodan 2 paket kullandım çok güzeldi 3. Pakete geçtim ay böyle bir sızdırma olamaz çocul 2 işemeye afedersin ama bel bacaklara kadar çıkmaya başladı pure baby sleepy kullanıyorum işte hangisi varsa ☺️