babykoc daha once post actım bununla ılgılı kafasını kontrol edemıyosa anı bebek olumu gercekelssır dendı ama kafasını kontrol edıyor yatagıda hava alan yataklardan gomsede hava alır yanı fakat nefes alısı farklılasıykr burnuda temız oldugu halde o yuzden sırtustune cevırmek ıstıyırm suan 2 saate yuksekdı yatısı 3 gundur ugrasıyorm 5 dk 30 dk falan uyyodu