kivancsincap ben yenidoğan almıştım, hani boyun kısmı gövdeye göre daha dar tabii ama.. yine de yenidoğan da üç ayı bilemedim. Bence bebeğinizin boy ve kilosunu zuppersa yazım, onlara danışınö sanıyorumz aten aile şirleti gibi bir şey, hemen dönüş yapıyorlar