2kiz asla.bebegi sıkmadım yormadim bebekler büyüdükçe emmesi azalıyor biz anneler küçüklük zamanlarında hep sürekli hatta memede gördüğümüz için bebekleri o dönemde red aslında yok uzayan sürelerle emme var diye biliriz sıkıştırdığımiz da ters tepiyor bırak uykulu haliyle emzir yeni uyanmış emzir bırak 4 saat emmesin acıkınca emiyor asla biberon vermeyin o süreçte ağlarken ısrar etmeyin emmesi için