2 haftadır kucağımda gezdirmekten hiç bir şey yapamıyorum, ana kucağına oyun halısına koltuğa bıraktığım anda çığlığı basıyor almayalım desek canı çok yanıyormuş gibi ağlıyor 🥲 artık korkmaya başladım ya bu atak değil oğlumun mizacıysa, bu ayda ortaya çıktıysa hep böyle devam ederse diye