birinsan14 Paşa hamak yazın çıkıyor benim de kızım hiç uyumazdı biraz olsun rahatlatmıştı. Ama tutunup kalkmayı öğrenene kadar sonra kötü düşer aman dikkat edin. Biz 4. Ayda ödünç alıp 8. Ayda bıraktık
ymnmhrr ornitorenkperi ayaklı modelleri de var bacım başka markaya hiç bakma bak bir anne olarak söylüyorum hemde iki ağır kolik bebek büyütmüş bir anne.. 1 yaş arayla 😂 onun tepesinde büyüdü çocuklarım
Ipekk123 E bebeğin Holmen marka hamağı çok kullanışlı güzel 600 e almıştım benim bebeğimde sadece onda uyuyor onu aldık rahat ettik iyice orda derinleşince uykusu yatağa alıyorum gece gündüz uykularını hep onda yapıyor
Melisayy ornitorenkperi onu bilmiyorum canım ama benim.aldigimin markası svava trendyoldan aldım sanki çocuk içine çökerse daha iyi sallanır gibime geliyor bide aldığınızda oturmaya baslayinca kalkıp oturursa yan dönebilir gibi geldi bana
ornitorenkperi Melisayy iplerinin kopma durumu olmaz değil mi balım bu gelsin iade edeceğim ama nasıl iade edeceğimi bilmiyorum ilk kez yapacağım tarif ederimsiniz rica etsem trendylodan gelecek
Melisayy ornitorenkperi yok canım kopmaz 1 buçuk yaşına kadar kullandım kargo yola çıkmadı ise iptal etme durumun var paran 1 2 saat içinde hesabına geçer iade işini bende bilmiyorum hiç iade yapmadım ama araştırım senin için
Dlk55blt-rdvn Tatlican bebeğim ayaklanıp atmaya çalışıyor kendini o hamaktan hareketli çocuklara pek uygun değil malesef
ornitorenkperi Dlk55blt-rdvn benim kızda çok hareketli o yüzden çekindim açıkçası yan dönüp dönüp atar kendisini diye düşündüm korktum nasıl iade edeceğimi biliyorsanız bana tarif eder misiniz
Tatlican Dlk55blt-rdvn Hayir benimkinden adım atmasi mumkun degil derin cok kizimn nasl bir bebebk oldugunu bilmeyen yoktur cevremde o biile dusemedi😂
Tatlican ornitorenkperi Hanim efendi bu oyle bebeklere alınandan degil benim kzim 3yil dusmediyse kimse dusmez emin olabilirsinz
Tatlican Dlk55blt-rdvn Zaten sallandigi icin dikilemiyor sadece bas tarafinda dikilabilir direge tutunup inan bana yatakta koltukta heryerden düştü ama bundan dusmedi
bbmoms Tatlican ben de paşa hamak kullndim çatıya kaldırdık galiba şuan 7 yasa kadar kullanılabilir derin ve baya büyük