MomK sizi boşa ümitlrndirmek istemiyorum her ümidimin sonu hüsran oldu ve daha çok yıprandım hala yıpranıyorum kızım 6 aylık. Bahsettiğiniz her şey 2 aylıktan beri bizde de mevcut. Bunları söylüyorum çünkü ben aylardır ha şimdi ha şimdi diye diye kendimi umutlandırdım, psikolojim yıprandı siz şimdidej buna alışmaya çalışın daha az yıpranırsınız. He ne olur otomobil hiç sevmezdi bir süre sonra sevmeye başladı dışarıyı izledikçe, bebek arabası hiç binmezdi en azından yarım saat biniyor. Bunlar değişecek ama ağlaması mızmızlanması değişmiyor bunlar huy çünkü