Kızlar bebeğim bir hafta sonra 3 aylık olacak büyüdükçe değişir dediler ama o kadae huysuz bir bebeğim var ki sürekli ağlıyor uykusu geldiğinde öyle bir çığlık kıyamet ağlıyor ki naparsam yapayım uyutamıyorum artık ağlamaktan bayılıyor çığlık kıyamet sürekli ağlıyor gazı yok başka hiç bir derdi yok artık sakin kalamıyorum tansiyonum çıkıyor o derece geçicek mi lütfen geçicek deyin:(