AEgemm Annis-ogul ayrı alın bence birisi bozulunca diğeri de çöp oluyor. Isı pompalı bir kurutma tavsiye ederim. Hoover kullanıyorum memnunum tavsiye ederim
balliikedii Annis-ogul ben ayrı aldım Vestel km9701 kulllanıyıeum aşırı derecede memnunum canım makinem benim ❤️
NareDefne İkisi birarada mantıklı değil çünkü ilerleyen zamanlarda bozulduğunda ikiside tamirde olacak sırf bu yüzden ikili almadım iki tane ayrı ayrı aldım . Beko kullanıyorum 3yıldır memnunum ☺️
Annis-ogul NareDefne ya bnde cok kararsız kaldım hepsine tek tek bakıp öyle alacağım.allahtan önümde zmaan var 😀