Annis-ogul Kizlar kurutma makinasi alacağım ama kararsız kaldım şuan için ikisi bir arada olandan mi alsam hem yıkama hem kurutma yoksa sadece kurutma makinasi mi bilemedim. Aranızda ikisi bir arada kullanan var mı ve marka tavsiyesi lutfen
rssuer Annis-ogul Bende araştırmıştım ikisi bir arada düşünüyordum ama arçelikte müdür bir arkadaşımız vardı ikisi bir arada olanları asla alma çok çabuk bozuluyor ve kurutma özelliğinden verim alamazsın demişti o yüzden ikisi bir arada olan almadım samsung marka olan kurutma makinesi aldım ve çok memnunum ama yinede siz bilirsiniz tabi araştırın ☺️
Deletedmom_75 Annis-ogul İkisi bir arada iyi olsaydı herkes o şekilde alırdı tavsiye etmem, kuzenimde vardi benim kışlık patiği mi bebek patigine çevirmişti. Ayrı kurutma almanı tavsiye ederim
sevimailesi Annis-ogul camisir makinem ayrı kurutma makinem ayrı kulllaniyorum ikisi bir arada kullanan arkadaşım var ama pişman nemli bırakıyor tekrar yine asmak zorunda kalıyor
Annis-ogul rssuer saol cnm .ya bnm yerim yok banyo dolabini boydan yaptırdığım için. Artik en kotu dolabı biswkilde böldünüp ayrı bi kurutma almak olacak heralde
rabiasonmez rssuer ikisi bir arada olanlar parcaliyoooooooo…tecrübe ile sabit 😌🤗 Bende kurutma makinesi bakınıyorum işime gelecek bu post 😘
sevimailesi Annis-ogul 10 kg bendeki cnm ama 9kg 6 serisini de bakabilirsin arcelik önermiyorum kuzum camisir makinem arcelik ama keşke onuda bosch alsaymisim
Kuzeymomss Annis-ogul Kesinlikle ikili önermem, kurutma makinesi de arçelik kullanıyorum çok memnunum. İkili alırsanız eğer çok çabuk bozulur ve kurutmadan verim alamazsınız. Çünkü tek motor iki görev görüyor, motoru çok çabuk bozulur
bjkbb Annis-ogul evet arkadaşlarında dedigi gibi ikisi bir arada olanlar pek verimli olmuyormus. Abimin eside öyle samsung almıştı kurutmasını hic kullanmıyor bile. Bende elektrolüx 9 kg kullaniyorum esim eski yıllarda mediamarkt çalışmıstı o yüzden markasını ona bıraktım tamamen ve onu aldı cok memnunum