Kendimi bildim bileli polikistik över hastasıyım yani düzenli adet olamıyorum . 58 kilonun üzerine de hiç çıkmam yapım bu . Bu hastalık kilo ile de alakalı biliyorum ama , oğlum alerjik bı bebek oldu sıkı diyet yapmak zorunda kaldim bişey yiyemedim o zaman 50 kiloya düştüm şeker un abur cubur herşey yasaktı tabi o yüzden . Neyse ben kilo verince her ay düzenli adet olmaya başladım . Geçen ay da düzenli oldu 55 kiloydum bu ay 57 kiloya çıktım ve adet olamadım . 57 kilo cokmu yani yine diyet yapmak zorunda mıyım 😕😕