berfiii ben bu sabah taktirdim. Önce ki gün kan verdim gebe olmadığıma dair sonuç alınca bugün elimde o sonuçla il sağlık müdürlüğüne gittim direk spiral taktırmak istedim sorular sordular sonra aç karnına olmaz birseyler ye dediler bir kek bir meyve suyu yedim gittim. Taktılar, takarken pek birsey hissetmedim sonrasında da ağır bir kanamam ağrı sancı falan olmadı çok şükür
Oradaki doktor takarken de çıkartırken de adetli olman gerekiyor dedi