berfiii canım ben iki doğum yaptım ikisindede hasta değildim taktırdim ilkinde 40 çıktıktan sonra 3 aylık igre yaptılar o da beni rahatsız etti hemen spiral taktırdım iğne nin yan etkisi ztn hasta olmuyorsun taktılar ikinci de 40 çıkınca gittim takmadı 1 ay sonra gel dedi gittim hasta olmamıştım hiç yine doktor tamam dedi verdi kağıdı ebeler takmak istemedi yok hasta değilsin hasta olunca gel felan ben de dedim ben hasta olmuyorum ne zaman olucam bilmiyorum ilk taktirdigim da da hasta değildim taktırdim dedim taktılar yine bir sıkıntı yaşamadım