ilaydaaysima canım ben hiç acı hissetmedim gerçekten rahim içini ölçerken bu biraz acıtabilir kasma kendini dediler ama o bile acıtmadı. Devlet hastanesinde her kadın dogumcu takıyor. Ayrıca il sağlık müdürlüğünde de takılıyor. Ben devlet hastanesinde randevu-sira bulamadım