Günaydın hanımlar :)
Dogum yapalı 10 ay oldu 9.ayımda adet görmeye başladım ve araştırmaya da başladım. Spirali adetliyken takip, adetliyken çıkartıyorlarmıs. Taktırmadan önce adetin 1.gunu sağlık ocağına gidip kan verdim gebe olmadığıma dair sonuç aldım. 2.günü ise sağlık müdürlüğüne gittim ve orda ücretsiz taktılar. Soruları olan merak eden varsa buyursun