Deletedmom_78 ya siz bu yardımı hak eden biriymişsiniz almanız kimseye haksızlık olmaz. Mesela bizim de kredimiz var çok yüksek miktarda onu öde kirayı öde ihtiyaçları da eksiksiz almaya çalışınca bize de yetmiyor maaşımız ben de gidip başvursam bana çıksa gerçek ihtiyaç sahiplerinin hakkına girmiş olurum, insanlar bazen bir şeyleri düşünemiyor mu aç gözlüklü mü yapıyor çözemiyorum