HurremSultannn Kizlar teli batmayan bı yıkamada çıkmayan sütyen önerebilir misiniz. Emzirdigim için sık sık yikamak zorunda kalıyorum mahfoluyor sutyenler ya hemen telleri çıkıp batıyor 🥲🥲
eymenin_annesi34 HurremSultannn çok zor olmuyor mu ya emzirme sütyeni ve emzirme atleti kullanıyorum valla 🤷🏻
metehaninannesiiii HurremSultannn sporcularin kullandığı bustiyerden kullanıyorum normal hayatta bir yere gidecegim zaman da pentiden almis olduklarimi kullanıyorum
KaranK HurremSultannn suwen, misin claire arkalarina bi bakin bence, ayni durum sürekli yıkarım hala problem yaşamadım 4 yıllık sutyenim bile var
HurremSultannn eymenin_annesi34 destekli kullanıyorum sarkma olmasın diye 😬😬 o yüzden sık sık yıkıyorum 🥴
Saliha_altay HurremSultannn düzenli sütyen kullaniminda sarkma oluyor mu peki ben emzirme döneminde hic kullanmadim ve aşıri sarkma oldu bu konuda da önerisi olan varsa yazabilir
HurremSultannn metehaninannesiiii aşkım işte bem hep takıyorum uyurken bile. Sutum hemen akıyor kiyafetime geçiyor sonra destekli dolgulu sütyen olunca öyle olmuyor günlük değiştiririyorum o şekilde.
OptimusPrime HurremSultannn Sütyen yıkama topunda yıkarsan çıkmaz telleri bende çok yikamyaa hepsi aynı olue hemen hemen
HurremSultannn Saliha_altay kızımda hep.taktim hiç sarkma olmadı şimdi de hep takıyorum yine aynı sutum komple çekilince sadece kuculuyor sarkma olmuyor✨
metehaninannesiiii HurremSultannn askim sey kullan sutyenun icine koy e bebekte satiliyor mendillerden adi aklima gelmedi o iyi oluyor
mobesebesir HurremSultannn kom kullanıyorum benim memeler büyük hem Bi beden kucultuyor hem de beyaz olanını 60 ta yıkamama rağmen 1.5 senedir ne bozuldu ne teli cikti fiyatı yüksek ama çok kaliteli
HurremSultannn metehaninannesiiii ondan aldım da tutmuyor dkdkd birde afedersin terim de süt ookuyor göğüs bölgemde rahatsız oluyorum