tosbiksmoms bebeğim de biberon kabul etmiyordu. Biberonun delik sayısını arttırdım, iğne ile delikler açtım. Süt akışı göğüsteki gibi daha hızlı olacak hale geldi ve şimdi biberondan içiyor bizim için de büyük bir sorundu su bile içmiyordu. Siz de deneyin derim. Bebekler memedeki gibi fazla delikten akış isteyebiliyorlarmış.