Alyaammm benim oğlum da 7,5 aylık. Ek gıdayla aramız iyi ama genelde bizim yediklerimize salça oluyor vermeyince ağlıyor 😅
desteksiz oturabiliyo ama çok uzun süre değil, devrilebiliyor. Geceleri çoook sık uyanıyor. 6. Aydan sonra sık uyanmalar başladı. Normale hiç uyanmazdı. Ve ben bu duruma hiç alışamadım. Gündüz 2 saat kadar uyur buna şükür en azından. Bababa dedede diyo, bağırıyo. Birde taklit yapıyor. Öksürünce o da öksürüyor. Ya da bazen ilgimiz onda olmayınca dikkat çekmek için öksürüyor çok fena çokkk. Bi iki gündür tükürük çıkarmayı öğrenmiş biz yapınca oda yapılıyo. Bu taklit oyununu ben çok sevdim eğleniyoruz oğlumla ❤️