seda2023 Damlakrbg evet evet bizimde devam ediyor ama bir kaç kez. Damladan önce uyanık olduğunda uyurken her dakika ıkınıyordu
Damlakrbg busssssra evt yaa aynen öyle. Biberonla didişiyo resmen. Reflüsü de var zaten. Ben gün içinde hep reflü yatağında yatırıyorum. Mama yerken eli ayağı durmuyor. Kafa sağa sola dönüyor. Ayaklar hep hareketli. Geriye doğru geriliyor falan